BLIŹNIAKI. Pierwszy

Cześć! Dziś Wam zaprezentuje jednego z bliźniaków, które zrobiłam w ostatnich dniach.
Znów przełamuje swoje scrapowe przyzwyczajenia i zrobiłam LO'sa bez użycia gotowych papierów czy dodatków. Widziałam wiele prac gdzie tło powstało poprzez chlapanie farbami, rysowanie kredkami czy tuszowanie z maskami. Ale nigdy wcześniej nie próbowałam tego, z powodu braku pomysłu jakie oprawić w ten sposób zdjęcie. Aż do czasu, kiedy dostałam od brata dwa zdjęcia malującego Fifcia. Od razu zaświtał mi plan scrapa i (co sie nigdy nie zdarzyło) wyrysowałam projekt na kartce. Potem przeniosłam wszystko na karton 30x30 i oto jest: bliźniak pierwszy.



Jak pisałam, tło, cegiełki, litery, sznurek, kwiaty zrobione i zmalowane własnoręcznie. 
"Gotowcem" jest jedynie żólty, filcowy kwiatek. 





Drugiego z bliźniaków zobaczycie w następnym poście. Musze dozować Wam te przyjemności ;-) Pozdrawiam Wszystkich!

Komentarze

Anonimowy pisze…
prze ładna ta kartka na perłowy jubileusz...;)
ScrapGonkowa pisze…
Dziękuję za komentarz! Miło, że Ci sie podoba.
Pozdrawiam serdecznie!
Anonimowy pisze…
Trafiłam przypadkiem ale mi się tu spodobało. Będę częściej zaglądać. Piękne rzeczy robisz.
Ania

Popularne posty