poniedziałek, 28 października 2013

BLIŹNIAKI. Pierwszy

Cześć! Dziś Wam zaprezentuje jednego z bliźniaków, które zrobiłam w ostatnich dniach.
Znów przełamuje swoje scrapowe przyzwyczajenia i zrobiłam LO'sa bez użycia gotowych papierów czy dodatków. Widziałam wiele prac gdzie tło powstało poprzez chlapanie farbami, rysowanie kredkami czy tuszowanie z maskami. Ale nigdy wcześniej nie próbowałam tego, z powodu braku pomysłu jakie oprawić w ten sposób zdjęcie. Aż do czasu, kiedy dostałam od brata dwa zdjęcia malującego Fifcia. Od razu zaświtał mi plan scrapa i (co sie nigdy nie zdarzyło) wyrysowałam projekt na kartce. Potem przeniosłam wszystko na karton 30x30 i oto jest: bliźniak pierwszy.



Jak pisałam, tło, cegiełki, litery, sznurek, kwiaty zrobione i zmalowane własnoręcznie. 
"Gotowcem" jest jedynie żólty, filcowy kwiatek. 





Drugiego z bliźniaków zobaczycie w następnym poście. Musze dozować Wam te przyjemności ;-) Pozdrawiam Wszystkich!

3 komentarze:

  1. prze ładna ta kartka na perłowy jubileusz...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz! Miło, że Ci sie podoba.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Trafiłam przypadkiem ale mi się tu spodobało. Będę częściej zaglądać. Piękne rzeczy robisz.
    Ania

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...