Nimfa Leśna

Witajcie! 
Dziś przedstawię LO, które różni się bardzo od wszystkich moich poprzednich. 
Oglądając różne blogi scrapowe i przepiękne warstwowe, bogate kartki czy LO'sy stwierdziłam, że wszystkie mają jeden wspólny element - całe mnóstwo kolorowych kwiatów. Byłam ciekawa czy da się zrobić tak bogatą i ciekawa pracę bez jakiegokolwiek kwiatka. 
Długi czas nie miałam pomysłu czego użyć zamiast stosu kwiatów, do czasu gdy wzięłam do ręki zdjęcie jednej z ulubionych You Tube'rek - Karoliny Zientek . 
Zdjęcie konkursowe pracy Karoliny do Nyx Face Awards z 2016 roku, w którym stworzyła charakteryzację Nimfy Leśnej. Proces tworzenia i sesję zdjęciowo możecie obejrzeć TU
Od razu wiedziałam jaki papier wezmę na tło (ten, który przesiedział u mnie ponad 10 lat bo nie miałam pomysłu, do czego go wykorzystać) i jakie mniej, więcej dodatki pójdą w ruch.
Zapraszam do oglądania. 















Po skończeniu layouta stwierdziłam, że ... nie ma na nim ani jednego kwiatka. Ha! :-)  Na dodatek udało się spełnić wymogi wyzwania na blogu sklepu zielonekoty.pl  "Eko"
Jakich eko-elementów tu użyłam? Jest mech chrobotek, suszony mech dekoracyjny, gałązki, piórko, zasuszony grzyb Huby, żołędzie, orzechy laskowe, zasuszona winorośl,  liście różnych drzew, krzewów, kwiatostany Tuji ogrodowej i owoce innych krzewów ogrodowych. Chyba wszystkie. :-) A więc zgłaszam pracę na wyzwanie. 



Co myślicie? Jak Wam się podoba taka bogata praca ale bez kolorowych kwiatków? 

Komentarze

Unknown pisze…
Piekności, a jaka pomysłowość????!!! Brawo
Anonimowy pisze…
Przepięknie♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Unknown pisze…
Piękne wykonanie :)

Popularne posty