Scrap Olkowy

Witajcie kochani! 
Bardzo dawno mnie tu nie było. A to dlatego, że zepsuł mi się aparat i nie miałam jak sfotografować cokolwiek z tego, co zrobiłam. Jednak ważniejszym powodem jest (nie będę ukrywać) moje lenistwo. Bo mam trochę zaległych prac, które mogłabym Wam zaprezentować, ale jak tylko zasiadłam przed komputerem to zaraz mi się leń odzywał i tak spychałam na następny dzień, potem na następny, na.... I w ten sposób doszłam do dnia dzisiejszego, gdzie powiedziałam "dość"! 
 Oto layout z małą Olką, z którą to wybawiłam się świetnie przez ostatnie miesiące. Olka poszła do żłobka a ja wzięłam się solidnie za robotę. Blog o scrapbookingu a ja nie pamiętam kiedy jakiegoś scrapa zrobiłam. Wypatrzyłam więc sobie piękna mapkę u Karoli i siadłam do stołu. O ile na początku trzymałam się mapki, to potem jednak wszystko wymknęło się spod kontroli i poszło w takim oto kierunku. 

















Zdjęcia pokazuje dzięki pomocy Asi, bo jak wiadomo mój aparat odmówił posłuszeństwa.  Dzięki!

Komentarze

Popularne posty