Wyzwanie w Artimeno

Witajcie w Nowym Roku 2015!
 Mam przyjemność przedstawić pierwsze w tym roku LO. W sumie to scrap przełomowy bo zaczęłam go w Sylwestra Starego Roku, a skończyłam w Nowym Roku. 
Zdjęcie długo się wyleżało ale dopiero wyzwanie na Artimeno zmotywowało mnie do pracy. 
Jest kształt taga i media: pasta strukturalna drobnoziarnista, crackle accents, mgiełka domowej roboty, farba akrylowa, glossy accent, Distress Ink i Dimenssional Fabric Paint Slick i Metallics. A wiec spełnia wymagania pracy zgłaszanej do wyzwania. 


Pracę zgłaszam do wyzwania na Artimeno tag i media.

Komentarze

Unknown pisze…
Świetny start w Nowy Rok :) Świetne zdjęcie i superaśny scrap.
artiza pisze…
rewelacyjny...szczęścia w Nowym Roku:)
brawo! działaj, działaj dalej :) jak tylko zobaczyłam kiedyś to LO na fb to od razu poleciałam sprawdzić czy zgłosiłaś na wyzwanie :D ale dopiero dziś miałam czas skomentować ;)
Bardzo dziękuję za udział w moim candy i zapraszam na ogłoszenie wyników 22.01 :) :*

Popularne posty