Pamiątka I Komuni Świętej

Witajcie! W końcu przychodzę z przedostatnią pracą, której ostatnio fragment pokazałam. 
Dostałam jakiś czas temu zdjęcie od mojej przyjeciółki z prośbą o jakieś ładne oprawienie go. 
A że od czasu warsztatów u Fikcji robiłabym tylko blejtramy - tak mi się to spodobało - to nie mogło być nic innego. 
I choć w Mixed Mediach nie czuję się jeszcze mocna, to pojawiły się tu pasty strukturalne z maskami, mgiełki, preparat do spękań, embossing czy obowiązkowa w Mediach Inka. 
Jest trochę zdjęć, więc zapraszam do oglądania. 
















Obok oczywistych symboli religijnych jak świeca i Pismo Święte,
wtawiłam skrzydła mające symbolizować czystość anielską dziecka
oraz małe krażki przypominające hostię. 
Mam nadzieje, że praca przypadła Wam do gustu. 
Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie. 

Komentarze

Popularne posty