Styczniowe wyzwania

Witajcie! Wracam. Mam już nowy sprzęt, więc mogę kontynuować blogowanie.
Zaczynam od Layouta, która powstała na wyzwanie do Rapakivi
Oprawiłam w te cukierkowe kolory zdjęcie pierwszego bobaska, dla którego byłam lata temu nianią (a dokładnie "ciocią Gosią opiekunką"). :-)  


Inspiracją do wykończenia tej pracy był ten oto moodbard. 


Jest różowo- zielona kolorystyka, bo tak zaczęłam to LO.
  Bardzo spodobały mi się brokatowe serduszka oraz rozetki z moodbard'u więc je tu wmontowałam.  







Pracę tę zgłaszam jeszcze do wyzwania na blogu Przyda Się!
Tak się złożyło, że z zaproponowanego bingo znalazły się wytyczne z 3 linii -
 poziomej: kwiaty, półperełki, koronka; z linii pionowej: koronka, papier kraftowy, brokat; z linii przekątnej: kwiaty, stempel, brokat 















Dziekuję za odwiedziny. Pozdrawiam! 

Komentarze

Popularne posty