Śluby w Exploding Boxach

Jestem! I to że mnie chwile nie było, nie znaczy, że nic nie robiłam. Bo trochę pracowałam, ale niestety brakło czasu na publikację na bieżąco tego co powstało. 
Dziś pokazuję Exploding Boxy robione na śluby. Wiem, że znów pudełko, ale uwielbiam tę formę składania życzeń. 
Ten moment kiedy podnosicie wieczko pudełka, a ono rozpada się na cztery strony - łał! 
Jeszcze nie miałam osoby, na której Exploding Box nie zrobiłby wrażenia. 
I choć do tej pory robiłam je z tekturkami, tak to. zrobiłam na wzór Boxów Scrappasion; z użyciem wykrojników. 
Kolor oraz gołąb z sercem to nawiązanie do zaproszenia ślubnego. 











Drugie pudełko standardowe choć nowością u mnie jest tu tort, który pierwszy raz przyszło mi robić na życzenie koleżanki. Miał być również schowek na prezent, więc znalazł się on w torcie. Wystarczy podnieść wieczko ostatniej warstwy. 







Wybaczcie jakość zdjęć, ale robione "na kolanie". 

Komentarze

Popularne posty