Słodkie Safari

Pamiętacie jak niedawno prezentowałam Wam nową kolekcję Magicznej Kartki, Słodkie Safari?
Powiedziałam że muszę ją mieć i oprawić jakieś zdjęcie córeczki. I stało się! 
Co prawda nie moja kruszynka jest tą pierwszą, której zdjęcie wylądowało na tych papierach, ale jest to równie uroczy maluszek.
 Album zrobiony jako prezent na Chrzciny dla znajomej. 
I tu nie będę skromna - wyszedł cudny! Ale to nie moja zasługa, a tych właśnie papierów. 
Są tak urocze, kolorowe i pełne grafik, że album praktycznie sam się robił. Nie szalałam z dodatkami, by nie zakryć tego pięknego druku.
Co tu dużo gadać. Lepiej obejrzeć całą masę zdjęć, by się przekonać samemu.  
Zapraszam do oglądania. 






















. A jak Safari to wiadomo, że w Afryce. A ponieważ na blogu art piaskownicy prowadzące zatęskniły już za ciepłym, słonecznym klimatem, zgłaszam album na wyzwanie AFRYKA. Niech te kolory rozgrzeją je lepiej niż ciepła herbatka :-).



Komentarze

Beakie pisze…
wspaniały album :)
Kamila J. pisze…
Przepiękny :) Aż brak słów.
Emilia B pisze…
Niesamowity album. Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy :)
Angi pisze…
Śliczny album, doskonale rozgrzewa tymi słodkimi zdjęciami :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)
zębianka pisze…
Super album:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)
Daga pisze…
Ależ cudny! I te tukany ♥ Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

Popularne posty