"Malenkie cuda"

Dzień dobry!
 Dziś nadchodzę z czymś, co było u mnie na blogu bardzo dawno i aż prosiło się o przypomnienie. Chodzi mianowicie o blejtram. 
 Miałam wspólne zdjęcie z moją kruszynką, zrobione przez kuzyna Anielki i je właśnie sobie oprawiłam. 
A tak ciekawie się złożyło, że kolorystyka zdjęcia zbliżona bardzo jest do wyzwaniowego moodboard'u Lemoncraftu, więc poszłam w tę stronę.  










Jak widzicie, blejtram mocno inspirowany tym moodboardem, bo i kolory różowo- niebieskie, i baloniki ze stempli, i posypka cukrowa, która jest na ciasteczku, słodka jak pianki.
Praca miała być związana tematycznie z dziećmi, więc jest na niej moje "maleńkie cudo". 
A papiery jakie użyłam Lemoncraftu to "Tylko mnie kochaj".
Zostało tylko zgłosić pracę na wyzwanie do Lemoncraftu. 




Komentarze

Marta Dębicka pisze…
Bardzo ładna praca. Świetnie wykorzystałaś elementy do wycinania! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Lemoncraft :)

Popularne posty