Wymiana tagowa

Pamiętam z dawnych czasów popularne w scrapbookingu wędrujące albumy, gdzie jedna osoba rzucała temat przewodni, robiła pierwszą stronę i wysyłała do kolejnej z listy osoby; ta robiła stronę ze swoją interpretacją tematu i posyłała dalej, itd. , aż album wrócił kompletny do nadawcy. 
Przyznaję, że od niedawna mam ochotę wziąć udział w takiej zabawie ale nigdzie nie natknęłam się na taka wymianę. Kiedy więc zobaczyłam, że Towarzystwo Dobrej Zabawy zaprasza do zabawy w wymianę tagów niespodzianek - musiałam się zapisać. Tu są szczegóły zabawy.
W wymianie albumów nigdy nie wzięłam udziału, bo mój warsztat uważałam za lichy i beznadziejny w porównaniu z tymi, które z zapartym tchem oglądałam na innych blogach. 
Uważałam, że zepsułabym taki album wklejając moje zbyt proste i oczywiste interpretacje tematów. Poza tym nie miałam tylu wspaniałych materiałów, nie znałam technik. Zostało mi tylko podziwiać. 
Dziś uważam, że mogę kogoś zaskoczyć swoją pracą, więc zgłaszam się do zabawy.
Ciekawa jestem, dla kogo, z której części Europy będę robić niespodziankę. Szykuje się świetna zabawa. 


Komentarze

Popularne posty