Finał wymiany tagowej w TDZ

Zabawa w wymianę tagów zakończona.
 Dostałam przepiękny tag, ale najpierw pokaże jaki za zrobiłam dla mojej "drugiej połówki". Przeglądałam jej bloga dokładnie dwa razy by dopasować tag stylem do prac mojej partnerki. 
Prawdopodobnie bardzo się spodobał.  







A to już kompletna przesyłka czyli trochę papierów, naklejki na kalendarz adwentowy (to już na kolejny rok) , kolorowe chipboard'y.


A oto piękność, która zdobi teraz mój dom. Dostałam ja od Ani DT z Towarzystwa Dobrej Zabawy. Prywatny blog Ani możecie zobaczyć tu. 



Przesyłka od Ani bardzo mnie ucieszyła bo prócz pięknego taga dostałam stemple oraz zestaw, z którym mogę poćwiczyć foamiranowe kwiaty. Dziękuję Aniu za piękny prezent, przy którym dwa razy otwierałam usta z zaskoczenia. ;-) 


Jeśli jesteście ciekawi innych pięknych prac zrobionych na te wymianę, to zapraszam do obejrzenia na stronie Towarzystwa Dobrej Zabawy. 
A Wam polecam TDZ. Masa różnych wyzwań i inspiracji. 

Komentarze

Nie "prawdopodobnie" ale naprawde podobał mi się Twój tag, cudowny :)
Alojka pisze…
obie paczuszki wspaniałe, pozdrawiam i życzę wspaniałego 2018

Popularne posty