Różowa gwiazda You Tube'a


Witajcie! 
Dziś zrobi się baaardzo słodko za sprawą kolejnego LO robionego ze zdjęciem / dla Karoliny Zientek z kanału Karolina Zientek MakeUp Artist. Wybrałam zdjęcie Karoliny, na którym wygląda jak rusałka i zamierzałam zrobić delikatnego, eterycznego scrapa. W trakcie porządkowania biurka pod pracę, natknęłam się na wykrojnikowe gwiazdy i zaświtał mi w głowie inny pomysł. 
Na tym LO zobaczycie mnóstwo różu, stemplowania, chlapania i rozcierania. Nie delikatnie, ale kobieco! 



Na blogu ScrapAndMe ruszyło różowe wyzwanie, które ma na celu zwrócić w tym miesiącu uwagę na raka piersi. 
Robiąc tego scrapa podeszłam do tematu dosłownie: użyłam właśnie różu!
 W tło wtarłam mnóstwo różu do policzków, który dostałam od Karoliny Z. Bo tak jak rak piersi jest typowo kobiecą chorobą, tak róż jest chyba najbardziej kobiecym kosmetykiem (o.k. oprócz tuszu do rzęs :-) ). 
Dużo zdjęć przed Wami więc już tylko zapraszam do oglądania. 
















Zgłaszam tę prace na wyzwanie do ScrapAndMe, do czego i Was zachęcam bo czasu jeszcze trochę zostało.  


Dziękuje wszystkim za odwiedziny! 





Komentarze

Popularne posty