Radosne Święta

Najwyższa pora by pokazać coś co jest związane z nadchodzącymi świętami. 
Wpadłam ostatnio na wyzwanie w Craft Passion p.t. "Radosne Święta" i myślałam chwile jak tu podejść do takiego tematu.
 Przypomniałam sobie, że z rok temu widziałam gdzieś obrazek z uśmiechniętym bałwankiem. No więc postanowiłam sobie zrobić podobny, do czego i Was namawiam, bo pracy i materiałów nie ma wiele, a może z tego być uroczy prezent DIY. 
Zainteresowani jak to zrobić? Zapraszam dalej.  




Bałwanka namalowałam na kawałku lnu, który znalazłam w pudełku z zakupionymi kiedyś pędzlami. Myślę, że znajdziecie w domu jakiś kawałek niepotrzebnego materiału w jednym kolorze. To nie musi być len. 
Drewniana ramka, która kilka lat plątała się po pudełku z przydasiami (klamotami, tegesami, wihajstrami, tentegami,..:-) ) w końcu się przydała. Pomalowałam a zielono i przetarłam złota farbą. Antyrama też da radę, jeśli nie użyjecie zbyt grubego materiału. 
Opcjonalnie można dokleić jeszcze kilka gałązek, pięknie brzmiący dzwoneczek, kokardę czy gwiazdkę i ... sami widzicie, że wiele nie trzeba by wyszło co fajnego. 





Ten wywołujący uśmiech na twarzy obrazek zgłaszam na wyzwanie do Craft Passion
Myślę, że trafiłam w temat, bo jedno spojrzenie na ten obrazek i od razu zrobią się radosne święta. :-) 


Pozdrawiam! 

Komentarze

Przeuroczy bałwanek :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

Popularne posty