Album z warsztatów


Drugi już raz brałam udział w warsztatach prowadzonych przez Dorotę mk i drugi już raz w Domu na Łąkach.
Jeśli ktoś ma ochotę zobaczyć relację z warsztatów to odsyłam na bloga Doroty.
Robiących zdjęcia było tyle, że ja spokojnie zajęłam się pracą. 
Robiłyśmy między innymi wiązany album świąteczny w miękkiej okładce, z kieszonkami na dodatkowe zdjęcia lub tagi.
Całość w pięknych papierach Studia75 i tekturek ze Scrapińca. Zapraszam do oglądania. 


























Pozdrowienia dla nowych obserwatorów ;-) 

Komentarze

Brujita pisze…
Przede wszystkim to cieszę się ogromie iż mogłam Cię poznać ;-)))
To był wyjątkowy weekend, wyjątkowe miejsce i Wy -wyjątkowe kobietki
Twój Album jest piękny. Bardzo podoba mi się pomysł dodatkowych tagów ito w jai sposób ozdabiałaś kolejne strony ;-)))
Pozdrawiam cieplutko

ps. spojrzałam na boxy - reeeewelacja ;-)))
el pisze…
zazdroszczę tych warsztatów i tego czego się tam nauczyłaś

Popularne posty