Dla Śp. siostry Cecyliany

Ostatniego dnia kwietnia pożegnałam dwie ważne w moim życiu osoby: Ciocię Marysię oraz siostrę służebniczkę i klaryskę Cecylianę. Obie nie przetrzymały chemioterapii, która miała wyleczyć raka. 
W żalu i pustce jaką pozostawiły zrodził się pomysł by wspomnieć i uczcić życie tej drugiej. 
Siostra Cecyliana była znana prawie każdemu starosądeczaninowi; swym sposobem bycia wpłynęła na życie wielu osób. 
Przygotowania do wieczoru wspomnień trwały trzy miesiące.
Ja oprócz wsparcia wokalnego zespołu Jana Pawła II Wielkiego, dołożyłam jeszcze swoją scrapową pracę.. 
Siostra Cecyliana spisywała sobie powiedzenia, cytaty, myśli ulubionych autorów. Zrobiłam więc kartki okolicznościowe z wybranymi tekstami, które Jej towarzyszyły w życiu.




Przy tej kartce kierowałam się kursem Klaudii Kszp















Pamięć o Cioci Marysi i siostrze Cecylianie będę pielęgnować do końca życia. Miałam tę przyjemność i zaszczyt być blisko tych dwóch wspaniałych kobiet!
I jeszcze cytat z zeszytu Śp. siostry Cecyliany:

"Przyjdą po nas inni ludzie... nieświadomi naszych win
i rozejrzą się ciekawie, cośmy zostawili im. 
Przyjdą po nas inni ludzie, aby dłońmi objąć świat, 
aby stąpać po tych ścieżkach,
gdzie już nasz pozostał ślad."

Komentarze

Popularne posty